Projekt “Razumem, kar preberem! Priporočila in interaktivne naloge za urjenje bralnega razumevanja“ je nastal pri predmetu Informacijsko komunikacijske tehnologije v vzgoji in izobraževanju v študijskem letu 2019/2020 na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani.
Slikovne vsebine, uporabljene na pričujoči spletni strani in slikovne vsebine, uporabljene v interaktivnih nalogah za učence, ki so ustvarjene s spletnim orodjem H5P, so pridobljene na spletni strani Pixabay in označene z licenco CC0 Creative Commons , ki omogoča uporabo slikovnega gradiva brez omejitev. Križanki sta ustvarjeni s prosto dostopnim spletnim orodjem Classtools.net.
Slika v glavi spletišča je ustvarjena v spletnem orodju Canva in je lasten vir.
Animacija na uvodni strani je ustvarjena s spletnim orodjem Powtoon in je prav tako lasten vir.
Vsebine, ki sva jih izdelali sami, so objavljene pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
Logotip spletne strani sva izdelali s prosto dostopnim spletnim orodjem Wix Logo Maker, objavljen pa je pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Avtorici:
Maruša Matjaž
Tajda Pikl
Mentorstvo:
prof. dr. Jože Rugelj
asist. mag. Alenka Žerovnik
To delo je prosto znanih avtorsko-pravnih omejitev.
V primeru, da imate kakšnokoli vprašanje, se lahko na nas obrnete z e-sporočilom na naslov: specialnopedagoskapomoc@gmail.com.