O projektu “Razumem, kar preberem! Priporočila in interaktivne naloge za urjenje bralnega razumevanja”

Projekt Razumem, kar preberem! Priporočila in interaktivne naloge za urjenje bralnega razumevanja je nastal pri predmetu Informacijsko komunikacijske tehnologije v vzgoji in izobraževanju v študijskem letu 2019/2020 na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

Slikovne vsebine, uporabljene na pričujoči spletni strani in slikovne vsebine, uporabljene v interaktivnih nalogah za učence, ki so ustvarjene s spletnim orodjem H5P, so pridobljene na spletni strani Pixabay in označene z licenco CC0 Creative Commons Public Domain Mark, ki omogoča uporabo slikovnega gradiva brez omejitev. Križanki sta ustvarjeni s prosto dostopnim spletnim orodjem Classtools.net.

Slika v glavi spletišča je ustvarjena v spletnem orodju Canva in je lasten vir.

Animacija na uvodni strani je ustvarjena s spletnim orodjem Powtoon in je prav tako lasten vir.

Vsebine, ki sva jih izdelali sami, so objavljene pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Licenca Creative Commons

Logotip spletne strani sva izdelali s prosto dostopnim spletnim orodjem Wix Logo Maker, objavljen pa je pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.Licenca Creative Commons

 

Avtorici: 

Maruša Matjaž

Tajda Pikl

 

Mentorstvo: 

prof. dr. Jože Rugelj

asist. mag. Alenka Žerovnik



Public Domain Mark
To delo je prosto znanih avtorsko-pravnih omejitev.

 

 

V primeru, da imate kakšnokoli vprašanje, se lahko na nas obrnete z e-sporočilom na naslov: specialnopedagoskapomoc@gmail.com.

Dostopnost